Sunday 16 December 2012

CONTEST: Saya sayang kamu SAHABATKU

Assalamualaikum w.b.t

Hai hai salam perkenalan. My name is Cik Min and I want to join the contest coz I had someone special that I keep her tightly in my heart. And also thx a lot to Shikin.Washi. Sebab beliau lah saya tahu pasal contest ni. Thank you :* hikhik

 

Btw, I am newbie in blogging. Silalah beri banyak tunjuk ajar :)


Muka kami nak serupa kan kan. Ha ha nak jugak.

On your left hand side, is my rumate. Beside her is me, with big tahi lalat manis kat dahi tu  =.='... We stayed together in a small-happy room. How we meet ??... Maka bermula la alkisahnya.

Kami baru kenal tak sampai setahun tapi dah bertepuk tampar macam kakak dengan adik. Of course la dia kakak sebab muka dia macam mak budak. He he

Kami bertemu tanpa diduga pada hari booking bilik untuk sem baru. Kebetulan saya keseorangan dan dia pun tidak berteman pada waktu itu.

Nak dijadikan cerita, dia menegur saya dahulu dan minta untuk berumate sekali. Ya Allah memang tak sangka, sungguh mudah begitu sekali. 

Mula-mula perkenalan, kami seperti pengantin baru yang bcinta selepas kawen. Masing-masing tak kenal satu sama lain. Selepas berta'aruf hampir 2 minggu, kami mula rapat. Pergi kafe sekali, outing berdua, shopping bersama, makan pun kekadang suap menyuap.

Sampai sekarang hubungan kami masih baik, lancar dan bahagia ...dah macam laki bini pulak. Dia lah insan istimewa tersebut,
  NUSAIYBAH BINTI DAHALAN. 


MENGAPA SAYA SAYANG DIA?
Sebab dia lah saya 'berubah'. I guess the better word is HIJRAH right? Banyak ilmu agama saya belajar dengan dia. Alhamdulillah dia sangat penyabar. Kami selalu solat jemaah Maghrib sama-sama. Dia lah sahabat sejati dunia akhirat. InsyaAllah :D

p/s:
Orang kata tak kenal maka tak cinta. Bila dah kenal baru rasa nak bercinta. Ok bye! 
Assalamualaikum.



3 comments: